Autoriseret arbejdsmiljørådgiver
Vores rådgivere er fuldt autoriserede arbejdsmiljørådgivere. Hver enkelt af vores rådgivere lever op til følgende krav:
De har gennemført en relevant uddannelse af mindst tre års varighed eller har opnået tilsvarende kvalifikationer gennem anden uddannelse.
Hver enkelt rådgiver har desuden opnået mindst to års erfaring med at rådgive virksomheder i forbindelse med konkrete arbejdsmiljøproblemer. Denne erfaring er erhvervet inden for de seneste fem år og omfatter:
Dybdegående erfaring med arbejdsmiljørådgivning, herunder konkret vejledning om forebyggelse og forbedring af virksomheders arbejdsmiljø inden for det område, der søges om.
Rådgivning om at styrke, systematisere og optimere virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde, såsom arbejde med arbejdspladsvurdering (APV) eller arbejdsmiljøorganisation (AMO).
Rådgivernes omfattende erfaring på hvert af de ansøgte områder er nøje tilpasset til at løse de konkrete arbejdsmiljøproblemer, der er omfattet af bekendtgørelsen om brug af autoriserede rådgivningsvirksomheder på arbejdsmiljøområdet.